18 Maj, Stolt stora syster!

Hejhej!

Skoldagen sög rätt hårt kan ja ju säga va helt dyngsur typ hela dagen, men när ja kom hem tog ja på min varma och sköna kläder:)!!
Sen gjorde ja inte så mkt hjälpte tilda och bada Atlas för han åker imorn :/ .. men men , han fåre nog bra :)
Sen va ja med när Tilda red Polly, och JÄVLAR va bra de gick för dom, så himla stolt över min lillesyrra!<3
Polly va som en helt annan häst. och Tilda har gjort enorma framsteg asså, den gamla tilda som glömde allt på en träning är nog borta tror ja :) ! hehe,. Jätte stolt är ja ialf över henne!
Fick jätte fina bilder på godningarna oxå som ni får se!
Sen saknar ja Joakim väääldigt mycke :( älskar dej så de gör ont i mig! du är de bästa ja vet och du betyder mest för mig hjärtat<3 PUSS på dig!<3 

hare gött så länge!

Pussheej<3


Mys i stallet innan ridning :)


fiiningar:D


:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0