17 Maj, Måndag igen..

Tjeniixeeen ..

Kom hem igår, och idag vare skola igen verkligen helt oseriös hela dagen kändes de som :P våran lärare är så stööööörrd!! Blir fan galen på na,.
Men fan va vi körde på, på idrotten idag asså :L körde spining och jävlar vare gick undan för oss:P
Sen efter att slutat skoldagen så handlade ja med Emilia och Jessie. Gick te bussen, åkte hem, laga tacos och de har aldrig smakat bättre kan ja lova! ;D haha.
Sen så gick ja ute te kaninisarna och guuud va söta dom är asså! Helt sjukt , ska fan ut te dom igen snart och gosa :) sen gick ja me morötter te tottisarna :D min bebiis va prickig för han hade rullat sig i leran han :) så fin så va han mitt hjärtegull<3
Sen har ja försökt ch öva in Cognac talet ja ska snacka om nu på onsdag .
Sen ringde ja om jobbet ja och Emilia ska te och snacka med dom lite och 400 spänn ska vi få var för 3 timmar :D wedigt gött de asså! haha fast de ja fruktar mest är att Jessies 18 års fest är dagen innan så vi får fan hålla oss i skinnet  (Y) kommer nog inte gå så bra annars :P xd haha! men vafan de brukar gå bra när vi festar där så ;) ..
blir och kolla på hollywood fruar ikväll och chilla galet typ.. behövs kan ja säga. Och imorn har vi 4 timmar med Cica (Y) de gillas hörreniiii ... :P haha
hörs gör vi sötisar!


Pussheej<3




haha gamal som bara den är bilden!

Kommentarer
Postat av: Anna L

vilken nice blogg du har :)

jag hade en förut men jag tog bort den :P

Hare bra // Anna som ska få hund om fyra veckor

2010-05-18 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0