5 Juli

Hejhej!
Jag hann tyvärr inte blogga igår. Va iväg och gjorde massa annat ist som ja ska berätta nu : )
Först så va de som vanligt, jobbade. Fick städa lokal för första gången själv, tkr de gick riktigt bra faktist!
Sen fick ja gå hem, så de blev runt två tiden. Ja åkte till min kära bror som ja inte träffat på jätte länge, fick låna en dusch som verkligen behövdes efter en mkt svettandes dag. Så prata lite med honom och fixade iordning mig oh sen drog jag ner till stan igen och mötte Tim:)
Sen åkte vi iväg till Maxi och handlade mat som vi skulle ha på kvällen sen.
Sen åkte vi hem till Tim, packade upp allt och sen gick vi ner och mötte Freja och lånade film samtidigt.
Sen chillade vi lite i lägenheten och började laga mat.
Sen kom Jonte och vi kunde alla äta en mycket trevlig middag tillsammans!
Efter att vi käkat klart så kollade vi lite på tv och spelade spel som freja och ja INTE vann på:P !
Sen kolla vi på skräckfilmen som vi lånat, den va sjuuuuuk! :S Efter att vi kolat klart på filmen så kännde både freja och ja att vi va väldigt fest sugna :P inte så konstigt ;D men ialf så hittade vi en fest tyckte vi , så vi tog våra saker och drog dit men efter att vi gått halvvägs så fick vi reda på att alla hade dragit så vi drog hem ist till lägenheten.
Där körde vi ölspelet och vi drack och vart lite onyktra konstigt nog! Haha pinsamt :P
De blev mycket skratt och lustigheter som hände;D
Sen så va freja och jonte tvugna att dra hem med bussen så då gjorde dom det.
Sen sov jag hos Tim och de va mys:)
På morgonen så chillade vi bara sen skjutsade Tim mig till pendeln så tog jag den och åkte till lkpg och väntade på min far i en evighet innan han kunde komma!
Sen va vi på Jula, ööks och massa annat.
När vi väl kommit hem så käkade jag och sen tog Tilda oh ja in Faxa och Polly. 
Efter de så red vi en stund i paddocken, gick väldigt bra må ja säga (Y)!
Sen fixade vi och gjorde iordning i stallet, för hovis kommer imorn så nu äre fräsht och fint där !
Nu ska ja bara tare lugnt och slappa! Imorn blire och gå upp tidigt igen och jobba.
Om 10 dagar får jag min lön:D
Ha de bra ;D

Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0