9 Maj

Heej
Nu sitter ja här med träningsvärk(Y) yippie va äckligt ont ja kommer ha imorn.. körde lite hårdare träning med Dacke idag än vanligt.. upp och ner i mördarbacken ett par gånger sen lite galloppsträckor på de! trötta som bara den va vi båda två kan ja lova:P
men imorn ska ja upp tidigt och rida honom innan ja börjar jobba kvart i två! har inte bestämmt va vi ska hitta på då men eftersom han inte fått skor än så blire nog skogen ialf:)
Jossan va här på kaffe förut me så de va trevligt och snacka ikapp lite:)
Sen resten av dagen har ja umgåtts med mormor typ och haft trevligt som vanligt:) 
Men nu ska ja sova och tagga för imorn! Ska bli kul och träffa alla barnen igen:) länge sen nu!
sov sött allesammans


















Det finns ingen mer än DU som betyder så mycket för mig.
Utan dig har jag ingeting och med dig har jag allt ja någonsin kommer vilja ha.
Älskar dig min underbara fina urgulliga Dacke plutt:') ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0