5 Juni

tjabbatjena!

Asså seriöst?! de har regnat nästan konstant hela dagen ida:s och inte lite heller.. världens ös regn typ.. inte alls kul för ja hade velat gått ut på promenad ju:/ men men har ändå vart ute ett par gånger lite snabbt.. sprungit mellan lägenheten och tvättstugan ett par gånger:P blivit dyngsur om fötterna varje gång! Åh då äre inte ens 50 meter dit.. Åh eftersom ja rent ut sagt mördade min tvättställning härom dagen så har ja ingetstans att hänga all tvätt på eftersom de regnar så om ja skulle hänga ut tvätten på tvättlinan som Joakim satt upp skulle de aldrig torka.. så har fullt med tvätt på hela övervåningen istället;) men de lider ja inte av för de luktar asgott i hela lägenheten nu istället xD haha Får fixa de där.. kanske ska köpa en sån där jävla tvättställning ÄNDÅ bara ifall de blir fler sånna här tillfällen, vilket de lär bli.
Men ialf har roat mig med tvätt hela tin typ.. laga lite snabb mat förut. Köttbullar, stekt falukorv och makaroner! Blev så sugen påt för vi äter inte de så himla ofta hemma ni för tin.. vet inte varför men de e ju så enkelt och när man är hemma själv om dagarna så älskar ja och göra lite avanserade grejer. Nu säger ja inte att ja gör världens gormet middag varje dag för de gör ja verkligen inte, men lite andra maträtter ialf:) tar lite tid och de e superkul tycker ja!
Iallafall så kommer Joakim hem sen såsmåningom så då får vi se vad vi hittar på. Annars blire en inne dag i guess om vädret fortsätter såhär.
Sen att bero på nått helt annat så fick ja sååån hemlängtan igår!! Pappa skicka mms till mig me en bild på Dacke :') de ja saknar mest är att bara kunna slänga på sig ridkläder och hämta hästen och rida ut och bara vaa!! De har vart hela mitt liv i stort sätt och göra så.. så att inte ha de alls nu istället gör att man uppskattar allt sånt så himla mkt! Längtar självklart hem till mina föräldrar och Tilda oh de me! Åh absolut mina fina vänner, helt klart! Så de ska bli så himla kul och få komma hem dit ett tag och bara va och jobba såklart!
Men nu ska ja inte sitta här och skriva mera, blev ett långt inlägg today(Y)
Hare fiiint





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0