2 Juni

Hejsan
Idag har jag minsann vart flitig och städat, bakat och vart ute och gått!
Bakade ett nytt recept för mig som ja aldrig gjort själv men mamma gjorde de alltid när vi va små på våra födelsedagar:) Kärleksmums hette dom! blev kanon goda:)
Sen har ja bara tagit de lugnt!
Har haft ont i min fot en vecka nu drygt.. mamma trodde de kunde va en inflamation för de gör liksom ont inuti typ men har vart ute och gått nu ett par dagar och de har blivit bättre så hoppas de förblir så!
Igår sydde jag upp nästan alla gardiner här hemma. Tog fan nästan hela dagen.. Sydde upp dom och sen sydde in en stång som ska sitta längst ner på gardinen så den ska bli rakare. Saga har alltid ut dom där stångarna när hon leker i gardinerna så tyckte att de va bäst att sy in dom:P
Sen under förmiddagen kom Joakim hem och då laga vi mat tillsammans och senare på kvällen åkte vi ut till husvagnen där Ulle,Jennifer,Jack och Jullan va! Så umgicks ett tag med dom sen for vi hem.
kanske ska sova där ute ikväll med dom! men vi får se:P
jaja de va väll allt jag hade och skriva om idag! Vi hörs snart igen!

Puss


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0