5 Januari

Tjeenare!
Sitter i soffan med freja och joakim och softar lite!
Blev utgång igår, lite spontant sådär:P haha Dennis frågade om vi skulle me ut så de blev de! Va as mycke drag på Huga kan ja lova! Så de va kul! Massa goda drinkar drack vi :) hehe
Oh idag ska vi iväg efter två nån gång till mormor och äta middag med familjen med:) ska bli mysigt! Får träffa bella och molly med ♥ sen får vi se om vi kanske hänger med mamma och pappa hem en stund så ja får rida:D men vi får se!
Ae fyfan säger ja bara .. vi sitter och kollar på nått jävla överlevnadsprogram som är så himla vidrigt så vi alla tre håller på och spy här!! Han ska överleva i nått jätte kallt vinterland och slaktar djur och äter rå lever och ögon och massa annat:s uuuuusch! haha men ändå kollar vi påt för vi vill veta om idioten överlever xD sick program.. men snart ska ja göra mig iordning och greja lite här hemma innan vi drar!
Btw så har ja inte berättat att min mobil har legat på lagning nu under hela julen typ. Den har krånglat massa så vi lämna in den. Men i förrgår fick ja äntligen tillbaka den!! De stördaste va att dom inte hade gjort nått med den, utan att problemet var min skyddsplast.. ja behövde bara ta bort den så va alla problem lösta.. LITE irriterande när man lämnat in den två gånger och fått stå ut med min bajsiga sony ericsson..
men nu har ja min bebis och ja ska vara så rätt om den så ni anar inte:) haha
ne nu ska ja göra mig iordning!
Hare bra

Pussheej<3







Sagas bästa vän, som hon oftast biter på:P haha hennes lilla apa:)

Kommentarer
Postat av: Erinis

SATAN så stor hon har blivit då :O

2012-01-06 @ 13:38:05
URL: http://eerinaelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0