8 September.

Tjabba.
Nu ligger ja i våran underbara säng och ska fan sova! Är totalt slut i huvet, ont i halsen, snorig som en apa och så klart varm som en bastu så ja har säkerligen feber kan ja lova.. jävla förkylning med andra ord. De som e lite komiskt är att Joakim är likadan.. hmm kan vi ha smittat varann eller åkt på samma sak i helgen? JA!! fyy:(
Det är så jobbigt och vara såhär seg jämt. Dricker vatten som om ja aldrig druckit de förr typ.. och vill bara sova men de går typ inte:s
Aja nog pratat om de nu tycker ja!
Idag då, kom hem från landet imorse! Blev och hoppa i ett varmt och skönt bad och ta de lugnt i, sen tvätta ja och tog de lugnt i min mysiga morgonrock som jag tog med mig från mamma och pappa!:) hihi den är så goo!
Sen efter att ha kollat på tv ett tag tvingade jag mig ut i köket för att göra nått.. De blev och baka bullar! haha så nu har vi 40 st nybakade bullar i frysen som för övrigt redan är full av andra bakelser:P haha guud jag har inget liv! bara bakar xD haha men de e kul;) Sen efter det kom Erina hit en snabbis och sen blev de på med skorna och ut och upp till stan. Kände att jag behövde ut och få frisk luft och gå en sväng. Blev och vara där ett tag ialf, hade det mycket trevligt!
Sen blev det att gå hemåt lagade mat och sen åkte jag iväg med pappa och handlade!
När jag kom hem gjorde ja nästan klart hela smörgåstårtan bara lite kvar på den:) sen äre bara tårtan kvar så äre klart!:))
Mer än de har de inte hänt kan ja säga er! Blev en lång uppdatering kände ja;) haha men så fåre vara ibland me!
Nu ska ja försöka lägga mig och sova.. mina ögon går i kors snart :P haha.
Ni får ha det bra!

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0