5 September.

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en lååång resa hem, jävla skit SJ! Fick ett sms kl 6 i morse där det stod att mitt tåg ja skulle ta hem va inställt så ja skulle få åka buss till Katrineholm... åh herregud ja trodde aldrig att ja skulle komma hem. Men nu äntligen är jag det! Sitter och tar det lugnt framför tvn!
I helgen då! 
I fredags gjorde vi inte mkt alls bara va hemma och tog de lugnt:) På lördagen va vi på fotbollsmatch först sen va det kräftskiva hos Ronny och Annelie med massa folk:) de va väldigt trevligt!
Igår gjorde vi inte heller så mkt:P Jocke och Andreas greja med bilen, sen på kvällen va vi på bio och såg Conan the Barbarian i 3D! Den va rätt bra, men fan va dåligt man mådde när den va slut! Inte nog med att det va en krigsfilm så de va rätt mycket blod, sen blev man så yr av 3D:n me:P haha satt och mådde illa på vägen hem xD haha men de va kul och få kolla på en sån film me, har aldrig gjort de:)!
Sen idag hann vi inte med mycket, åkte vid halv tio imorse.
Iveckan får jag se vad som händer! Hoppas på lite jobb! Men vi får se:) annars åker ja hem till mamma och pappa och jobbar :)
Vi får höras för nu ska ja hänga tvätten ch stoppa in en ny maskin! Här är man minsann duktig(Y)

Pussheej<3


Coola Jack va på G med mina brillor på ftbllsmatchen;) haha sötnos!

Min fina älskling me snygga brillor på bion igår:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0