22 September.

hejsan :)
Nu sitter jag och kollar på lyxfällan oh herregud säger ja bara. De finns människor till allt. bara slänger pengar omkring sig!
Men men, idag kom ja hem till lägenheten i morse. Somna om i soffan en stund till ;) Sen lagade ja lite lunch sen drog ja till Erinis och va där och snacka massoor ett tag!
Sen blev de hem och laga mat, lassagne! mums! Sen nu har ja kollat på en bra film! The break up! Låna den av Erina men när ja satte på den hemma så märkte ja att ja hade sett den xD men de va kul och se den igen:)
Sen förut ringde mamma mig och sa att ja skulle skicka ett mejl till en chef här i norrköping som jobbar med handikappade så som  min mamma gör, så kanske ja kan få jobb där!!:D hoppas!!!! ååh va lycklig ja skulle bli!
Ska göra det imorgon.
Älskling kommer hem imorn me♥ saknat han! Så då blire hem till mamma och pappa för att skriva de, sen skulle Joakim greja med bilen:P
Åh så skönt och se att något kan hända i livet! Så trött på och vara hemma och glo.
Så nu håller ja alla tummar ja har och verkligen hoppas!!
Men nu ska ja inte prata om dehär mer.
Skriver nog i helgen.
Ha de bra!

Pussheej<3


Erinas sööta kissemisse som låg i stort sätt hela tiden i mitt knä när ja va där xD så underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0