5 Oktober

Halloj i stugan!

Nu är ja äntligen ute på landet igen, underbaart! Åt frukost ute i de härliga höstvädret me både mamma, höns och hundar;) haha! Mysigt! Egon satt i mitt knä och åt macka med mig:L:') min lilla plutt!
Va nere i stallet och mockade lite och fixade! Ska ner dit igen nu snart och greja! Tänkte fixa iordning lite grann, men nu ditter jag och mamma och umgås och dricker teee♥
Senare idag ska i in till åtvid te veterinären med en skadad kanin:( tror hon brutit benet.. så får se hur det går med henne. Hon har redan bara tre ben, de blev hon av med som liten tror vi, Tilda fick nämligen kaninen för lite mer än ett år sen. Så hoppas hon klarar sig!
Sen blir det och handla lite grann, sen kommer väll Tilda hem senare, då ska vi rida:D!!
Sen får ja se vad som händer mer idag, blir väll att hänga ute i stallet i guess:)
Nu ska ja traska ut i stormen!

Pussheej<3


beeebiiis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0