18 Oktober

Hej
Va äre med vädret idag då?!? asso så himla deprimerande så de finns inte.. grått, halvmörkt, regnigt.. bläää!
Va ute på en promenad förut och när ja nästan va hemma började de små regna(Y) haha valde rätt tid att gå ut med andra ord;) blev bara lite blöt :) :P
Gårdagen då, blev och vara hemma hos Erina hela dagen typ! Vi snacka, laga mat, städade och sen gjorde ja en busig sak, de mest spontanaste ja gjort på ett tag nu faktist xD haha ajaj har ja nu bara! :P
Sen blev de inte mkt mer, mysite i soffan ett tag efter maten, sen drog ja hem! Somnade tidigt igår för mådde inge bra! Idag mår ja bättre men har fortfarande ont i huvet.. får hoppas de går över, tog en tablett förut.
Ska inte göra så mkt idag, laga någon mat, vad vet ja inte än men de kommer jag väll på.
Guuuud blir så trött när de är sånt här väder asso, helt sjuukt! måste stänge fönstret för de regnar iiin!

Får se, kanske drar ut te mamma och pappa idag.. vill vara med min hund och häst känner ja, är så tomt här hemma.. :( saknar älskling så mkt, så får åka hem och trösta mig med mina andra älsklingar♥:)
Men får se hur ja gör, måste ändå te åtvid i veckan för att skriva på papper!
Aja mer än så händer de inte faktist.
Nu ska ja kolla i kylskåpet va ja har för mat..

Pussheej<3


Såhär gosigt vill ja ha de just nuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0