13 Oktober

Hejsan i stugan!
Ligger i den underbaaara sängen som jag älskar så mkt:)
Ska snart sova är dyng trött! Vakna hos mamma och pappa vid tjugo över 7!!??? why?
Drog mig i sängen till typ åtta sen va ja tvungen att gå upp:P
gick ut och hjälpte mamma i stallet! sen åt ja, mamma och mormor som oxå sov över frukost tsms:)
Sen hjälpte ja mamma och måla om lister längst taket i deras nya sovrum! plus att ja måla om ett skåp nere i stallet me!
Sen tog ja in Striker som ja tömkörde och longerade:) haha han va så söt!
Har kollat på massa stockar som man kan göra om till terräng hinder till ridlägret med, men vi får se lite grann!
Tilda och ja red där idag och de va ju en upplevelse xD haha börja med att Vi värmde upp i trav, Dacke blev livrädd för någoting och satte av i sken, Blekje fick panik och oxå satte av i sken, Tilda som inte hann reagera gled av på sidan och flög av medans ja försökte få stopp på min starka polle!!
De gick bra med tilda, hon hamna på rygg så hon tappa luften ett tag men sen va hon minsann upp på hästen igen och så red vi vidare;) Hoppade idag oh gud va kul de va!! De har ja inte gjort på as länge:D
Efter de så blev de fix i stallet och med alla dessa kaniner! Sen bar de hemåt med mormor, hon va så snäll och skjutsade hem mig♥
Och här hemma har ja tagit en vaaaarm dusch för ja frös som fan. Sen har ja kollat på tvn!
Inatt kmr älskling hem:) ska bli myys!

Nee nu ni orkar ja inte skriva mera! Ni får sova så sött

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0