10 Oktober

Hejhej på er:)

Sitter i mörkret med massa tända ljus och kollar på tv:) Älskling kom lite oväntat igår:D så har myst massa med honom idag fram tills nyss typ, då han va tvungen att åka till jobbet. Men ja är överlycklig att ja fick va med han en liten stund ialf:)!!
Va ett par dagar ja skrev me, men har jobbat hela helgen och i fredags blev de först mys kväll här hemma! hela familjen kom på besök plus Ann och Melinda så de blev lite fika och så fick vi en jätte fin inflyttningspresent av Ann me! Tack så mkt! :)
Sen lite senare kom Freja, Alex, Frida och sen Sejdo! Då blev de tacos och lite dricka.
Senare bestämde vi oss för att dra ut och fan va kul vi hade! Men de fick ja ta igen på lördagen.. har aldrig mått så dåligt förut. USCH!! Men gulliga Ivona stötta mig;) haha underbara människa, henne står man ut de mesta med♥
Så på lördagen efter att ha jaft världens värsta jobbdag så blev de chillhäng hos mig me Freja! haha vi tröstade oss med allt möjligt xD!
Sen efter att ha fått sova ut ordentligt så jobbade ja som vanligt på söndagen, fast med massa energi! haha har nog aldrig vart så pigg..:P men men de va min helg ialf!
Och imorgon har jag bestämmt mig för att STOR städa hela lägenheten! Inte för att det är så himla smutsigt, men har man jobbat på städ i tre år så VET man när det behövs en storstädning;) haha! nevars, men känner för att fräsha till det lite grann! Ska greja lite med saker oxå, sen kommer pappa hit på eftermiddagen och hjälper mig med att sätta upp lite tavlor, en hylla och hängare:)! Sen blire nog finfiiint här hemma:D
Sen får ja se om ja hänger med dom hem, måste rida min polle inför ridlägret vi ska ha! Åh så saknar jag han med(a)
så får se om ja kanske gör det imorgon! ska sova länge imorgon med, så skööönt!
men nu ska ja inte babbla mera, nu har ni fått en redig uppdatering ialf ;)
ni får ha det så bra!

pussheej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0