18 Maj .

Hejsan på er.

Blev en hemma dag ida för min del, hade bajs ont i huvet så de gick inte med sig!
Fick bli en hemma dag ida helt enkelt. Ska snart ut och gå med vovvarna igen:) ska hålla igång dom nu oh gå ut och gå varje dag fan! Känns good:) ska nog även städa mitt rum tror ja, dammet kryper i skinnet på mig.. usch! hatar blanka ikea möbler, dom verkligen suuuuuger åt sig damm :P haha! så de ska ja roa mig med. Sen kmr Emilia hit me, ska öva lite på projektarbetet som ska redovisas imorn! Shit känns lite konstigt :s .. Sen ringde Emilia och Veronika nyss och sa att veronika hade frågat oss om vi kunde redovisa för HELA skolan imorn me :O!!
GAAAH?!? fyfan va ja kmr skita ner mig.. får se hur de blir med de asso! :P Visst vi vet att vi gjort ett bra arbete, men vafan inte behöver hela skolan veta om de för de ;d haha! ae de blir nog inget för min del ..
Men we will see, dom jävlarna kanske övertalar mig ialf ;D hah!
Blir nog ett inlägg till ikväll när Greys är :D
Ha en bra dag hörreni!

Pussheej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0