6 Mars.

Hejsan!

Har för en stund sen haft visning på huset, vilka idioter det finns säger ja bara.. usch!
Men om man ser på från den ljusa sida så äre fint och städat i huset nu ialf:) skönt.
Idag har ja inte gjort något speciellt, gick upp vid nio och tog ut hästarna och mockade!
Sen åt ja frukost, och efter de fixade ja med mina ramar som ja ville ha i mitt rum med massa foton i ohså! Så de har ja fixat, blev riktigt nöjd:D! Efter de va vi ute en sväng, Egon fick lite frisk luft och så gick ja ut med Elvis, Tildas otroligt söta kanin unge:D!
Just nu sitter ja i min säg och laddar ner lite nya låtar, de behövs!!! börjar bli riktigt trött på alla låtar i telefon nu:P hehe, ska snart ner och dricka kaffe tror ja och äta nått, är as hungrig?! jävla B vitaminer:P gör så att man är hungrig hela tiden:P! haha men bra hår får man så de ska ja icke sluta med:L!
Ikväll kommer älskling hit, myyys♥ så ska gosa och pussa massa på honom sen tänkte ja:)!
Ae nu måste ja fan ner och äta nått, min mage skriker:s ;p haha hörs!
Just ja, mpste bara säga att ja fick en kaninunge av Tilda idag som ja fick döpa te Chris Brown:D! söt är den (a) hihi!

Pussheej<3



Egon ute och solar:)!


Haha älskar att ja fick ort precis då Bosse hoppa;) men kolla ärligt, VÅÅR?!!!:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0