3 Mars.

Tjeniixeen.

Sitter och har svenska lektion nu, pratar massa om filmer och bio typ.. hänger inte me så mkt:P började tidigt idag, inte min grej känner ja:P usch, men har sovmorgon imorn så de är rätt gött! Har massa naturkunskap idag me.. gillart ja som är så grym i de liksoom.!.
Idag får ja se vad som händer, slutar vid tio i tre idag, as kul när bussen går tjugo i fyra!!! blää.
Haha de va så gulligt imorse när Joakim hade åkt till jobbet och inte riktigt stängt dörren ordentligt, sen när han åkt te jobbet hörde ja nått som kraffsade och så öppnades dörren och ingen va där.. ja hade mina aningar;) sen åkte dörren igen, sen såg ja en tass som öppnade den igen och in kommer Nisse:D! hihi gulliga kisse:) så han kom och hoppade upp i sängen och la sig på sin kudde som han har i min säng och sov en stund med mig innan ja skulle upp! Myspyyys♥ Joakim har fått för sig att Nisse ska sova me oss nu varje natt för de e våran bebis säger han ;d haha sötis han är♥! älskar min pojke, oh allt han får för sig! Puss på dig älskling!
Nu sitter vi och pratar om bio på lektionen, de gör mig såå sugen på oh se min låtsas fru och hur många lingon finns de i världen!! dom verkar svinbra, så äre nån som är bio sugen hör av er:D! hihi
Nu ska ja försöka och hänga med i diskussionen här som är så himla hetsig just nu :P haha!
hörs,

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0