22 mars.

Hejhej! Sitter i lägenheten helt slut i huvet och kollar på tv! Ska sova här till torsdag eller fredag tänkte ja, inatt sov ja hemma med älskling♥ guud va ja saknat min pojke kan ja säga!
Igår då kan ja börja med!
Ja kom dit och fick jobba lunch med Annika och jennie om ja minns rätt? as sköna va dom, allt va ju nytt och rätt så förvirrande men de va ju som sagt första dan(a) Ja tyckte allt gick bra ialf, fick fixa buffén dom har där och fylla på och duka av osv. Sen städade vi ur skåp och hyllor inne dä personalen är xd haha de va kul kan ja lova! fan va de slängdes saker och svor! haha . De va en bra första dag!
Idag började jag vid sju och hade frukost :) skit kul vare, känner att de e nog de ja vill hålla på med asso! Älskart, visserligen börjar man tidigt men fett skönt och sluta vid elva halv tolv! Då har man ju hela dagen liksom!
Så slutade ialf halv tolv och allt gick skitbra! Då va ja med Jocke och åkte och kollade tapeter till mitt rum, han har fått för sig att tapetsera i mitt rum i helgen:P haha! sötnos♥ så kolla de lite sen i massa möbel affärer och lite annat!
Sen handlade vi mat och åkte hem till lägenheten och laga mat oh åt:) Sen myste vi framför tv:n ett tag sen blev vi sugna på Mc flurry så åkte och köpte de (a) HIHI!
Senare åkte han till Katrineholm för han skulle möta nån där så dom skulle åka te Sthlm för oh va på kurs till fredag!
Btw igår så köpte ja nya skor och byxor med mamma:D älskar skorna, Björn Borg Svarta,♥♥ mums!
jaja snart kommer freja hit och ska underhålla mig, blir och snacka en deel :) mitt hjärta!
så såhär har mina två händelserika dagar sett ut ;) hehe hör av mej kanske imorgon!

Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0