30 Juni.

Tjabba!

Fick en underbar väckning imorse! Älskling ringde mig och sa att han skulle komma till mig efter jobbet idag och stanna tills imorgon:D! Då blev ja lycklig! Han önska oxå att vi skulle grilla idag me så har lagt kött och kyckling i marrinad nyss(Y)! Mumsigt skare bli me ris och tzasiki!! :)
Är ensam hemma idag med vovvarna som sköter sig jätte fint! Nu ligger båda två och sover vid mina fötter:P haha.
De va as varmt ute förut så fixade med vatten till hästarna ohde, Dacke plutten fick en dusch som han alltid tycker om:')! Haha otroligt nog tyckte Aslan om de me, fast inte lika mycke som Dacke!;)
Men att bero på vädret så ser de ut som de molnar på:s.. va ju klar blå himel förut:P aja..
Älskling och ja ska iväg och bada sen ialf, de ska bli sköönt! Sitter me fläkten på hela tiden i mitt rum när ja är där, går ju fan inte oh va här uppe annars:o..
Sen så FÖRSTÅÅÅÅR ja inte varför min telefon hålelr på och byter tid på klockan jämt:S:@!!! blir galen vet aldrig va klockan är när ja kollar på den. Nu går den tio minuter för tidigt... och de hjälper inte me att ja byter tillbaka till rätt tid heller för den ändras atumatiskt tillbaka till fel!! Blir lite sådär smått galen.. Pallar fan inte och lämna in den asso.. tar sån jävla tid hela tin plus att ja inte vill ha nån nokia från stenåldern som lånetelefon som man typ får jämt.. eller någon as ful gamal sony ericsson. aja får väll se hur ja göör.
Fan nu måste ja komma på någon lunch och äta för ja börjar bli lite hungrig nu:L
Ni får ha en bra torsdag!

Pussheej<3


En gullig bild från studenten på min fina söta kusin Klara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0