12 Juli.

Hejsvejsan!

Nu ligger ja äntligen i min efterlängtade säng! Idag på jobbet har allt gått så otroligt segt så de fanns inte:o alla va jätte trötta och sega inklusive mig själv me så de gjorde inte saken bättre direkt:P själv trodde ja aldrig att vi skulle bli klara:P Jobba frukost på morgonen med kl. 8 sen sluta vi fyra! Gött de ibland, trots allt slit ohde!
Efter jobbet idag så åkte ja till Ann och Eddie en stund för mamma och dom va där. La mig i solen och somna i drygt en kvart max och brände mig på benet? varför ska ja alltid råka ut för de?.. :P så typiskt!
Vi åt grillat och hade de trevligt. Nu är ja dock trött som faan och ska snart sova för att orka med imorgon me. Börjar halv tio då så de e soft.
I helgen va ja med Joakim och vi va på smultronstället och åt glass! De va gött och mäta som fan blev vi båda två så vi höll på och spy:P haha. Sen resten av helgen så slappa vi typ.
Och igår sov ja hos Freja! Laga mat och tog en lång promenix sen satt vi uppe och prata till sent på kvällen:) de va mys!
De e vad som hänt den senaste tiden, vi hörs nog imorgon eventuellt för ska sova hemma då igen!
Ni får ha de så bra.

Pussheej<3


Joakims glass:)

Min glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0