18 Januari.

Hejsan svejsan!!

På lite bättre humör idag känner ja! Skönt, men i skolan va de jobbigt! Hade Naturkunskap på morgonen.. oh herregud säger ja bara hur ska ja orka??! Sen projektarbete och de va rätt irriterande för vi ligger före i planeringen och emilia va sjuk och hon hade en del grejer på datorn som ja behövde så de sög ju, fick sitta på facebook typ.. :P men gjorde lite ialf! de e ju iallafall nått :P haha, sen hade vi SEEEEG samhällslektion som aldrig ville ta slut kändes de som.. pratar om riksdagen, regeringen oh bla bla bla... FYFAN! Aja när ÄNTLIGEN skolan slutade åkte ja hem och satt i köket och åt mat och pratade med mamma, sen fick ja för mig och möblera mitt rum :D ville ha Tildas säng som står i hennes rum här uppe som inte hon använder för vill ha större för joakim trycker in mig i väggen jämt ;) haha så nu kanske han inte gör de mer!:P haha..
sen gjorde ja inge mer hehe de får va som de är nu, ska njuta av min stor stooora säng ist!! =)
sen efter de så va vi nere i stallet och greja med alla djur:) mysta med egooon :)
sen efter ett tag så kom niklas, benny och jessie hit och snacka oh fika, mycke trevligt!:D nu ska ja typ inte göra så mkt mer, duscha sen soovaaa, mums :)
Ni får ha de så braa!

Pussheej<3



en mums bild från spanien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0