16 Januari.

Hejsan:)

Nu sitter jag i min säng och myser vid tv:n och kollar på solsidan;), ny duschad och frääsch:') Blev sugen på oh bada och medans ja gjorde de så körde ja ansiktsmask och hade hårinpackning:) jätte skönt.
I helgen har ja vart i Norrköping typ, festade i fredags med Camilla och Emilia och Jocke. Det var kul, träffa mycket trevligt folk! Sen på lördagen va ja trött som fan och hade huvudvärk som va så fin så :) USCH!
Så försökte piggna till hela dagen typ sen bar de hemåt och så idag(söndag) har hela familjen och jag vart i lkpg på IKEA och Hööks och lite:) de va trevligt! Köpte lite saker på IKEA till älsklingens lägenhet:)! Sen åkte vi hem och så drog Tilda och ja ut till stallet och mockade oh fixa med alla djur, sen tog vi in pollarna och gick in:) ska ut till dom sen och ge dom kvälls hö! Imorgon börjar man tio över tio, de e nice! Har fått vårat nya schema och det ser bra ut om man ska gemföra de vi hade förut.
Hade tänkt mig och rida nu iveckan oxå, eftersom någon har skottat hela sjövägen! SKITBRA tycker ja:D dom gjorde de ett par snubbar för att dom skulle fixa med elkablar oh de:P så de blir kanon! så det ska jag göra när ja slutar tidigt så de inte hinner bli mörkt ute:) MYS! Har helt ärligt inte ridit ordentligt på hur länge som helst, de blir liksom inte av nu när det är så mkt snö och kallt har det vart oallt! Men nu smälter snön verkar det som så det är as bra, när vi koppla på transporten idag såg vi till och med gräs under den:D:D haha mamma, Tilda och jag blev helt galna av lycka:D så kanske våren är på väg trots allt? eller man kanske inte ska ha för höga förväntningar:P det ör ju trots allt bara januari :P haha! men hoppas kan man väl alltid göra:)
Sen måste ja gratulera min älskade kusin Cornelia som tappade sin första tand idag:D! Fick en så fin bild av henne imorse:') GRATTIS sötis unge och drog ut den helt själv gjorde hon me :) SÖTNOS<3 

Aja nu har ja inge mer och säga;) hehe
Vi hörs imorgon!

Pussheej<3

:D
Söta och underbara kusin:')<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0