Allt känns så overkligt.

Hej.

Igår fick ja veta en sak som jag ALDRIG trodde skulle hända.. fattar fortfarande inget och tror inte att det är sant,
en otroligt fin och underbar vän till många utav oss tog sitt liv igår. Det känns helt fel att säga att det var du Camilla! det går inte ens att skriva så som man känner inom sig just nu. 

Du som jämt va så glad och full i skratt. Man såg aldrig något fel eller ont i dig. Du va nog den mest lätt kända personen ja träffat, för när ja träffade dig första gången på elevhemet med Erina va de inte som när man brukar träffa nya människor, utan det kändes som att man träffat dig förut liksom. Vi började prata och vi tre hade så otroligt kul där! Skratta och hitta på massa kul och bus! Sen gick både, du, ja, Erina och Elin Andersson på Augustifestivalen tillsammans år 2008, kommer aldrig glömma den dagen, rökte vattenpipa hos Elin, åkte massa karusseller och skratta så vi fick ont i magen allihopa! Guud så kul vi hade:)
Sen när vi firade Erina ska vi inte tala om haha, gud skrattar åt det än idag! Klädde ut Erina och tog henne till gu va gott och skratta så vi knappt kunde äta! Sen följde du med mig hem med Erina så firade vi henne hos mig på kvällen med, en helt underbar dag blev det! Sen när vi firade nyår hos någon kille och du och ja hade strultävling, haha vi båda två skulle se vem som strulade med flest killar den kvällen;) haha! Gud Erina va såå arg på oss när vi skämtade me och ta kondomer från hennes väg! Sen va ja kommer ihåg så drog du och Erina iväg sen på nyårskvällen och åkte kundvagn eller va de va !, sjukt kul kväll hade vi iallafall, Erina tog toalett papper och låg tillsammans med dig i badkaret och sjön och skrattade! 
Om man ändå kunde få uppleva sånna underbara minnen igen, alla minnen från elevhemmet va oxå otroliga! Går inte ens och beskriva!
 Vi tre hade SÅ kul! fan Millan varför gjorde du såhär? det är en fråga vi nog alla kommer ställa oss varje dag. 
 kommer alltid att sakna dig min Millis, vi skratta jämt när ja sa så! tyckte de va så gulligt oh kalla dej det.
Känslan inom mig är så tom, vet inte vad jag ska säga eller göra. Allt känns så tungt och fruktansvärt.
Tror inte ja riktigt förstått att det är sant än, och den dagen jag gör det vet jag inte hur det kommer kännas.
Säger som dom flesta, hoppas du har det bra nu iallafall där du nu är och att du inte mår dåligt som du tydligen gjorde här nere på jorden med oss. Kommer aldrig glömma dig Camilla, Millan, Millis Andersson!
Du är och kommer alltid att vara den finaste vännen ja någonsin träffat.

Vila i frid älskade du, kommer aldrig glömma dig ♥







Kommentarer
Postat av: Erina

Finns inga ord... du skriver så fint om fina Millan <3

2011-02-08 @ 13:55:36
URL: http://erinaelena.blogspot.com
Postat av: Jessica

:( finns här honey <3

2011-02-08 @ 18:35:22
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0