15 Februrar.

Helluu alla glada godingar :)

Sitter just nu och har projektarbete men finns inget och göra för vi är i stort sätt klara med allt, så det finns inget och göra, Emilia är sjuk och hon har hälften av våra papper så ja kan TYVÄRR inget göra;) hehe, gött de me. Ska plugga till vårat Naturkunskaps prov vi har imorn :/.. guud så svårt de är!! Blir störd påt, seriöst hur mycket tror en lärare att man ska klara av? Allt från ekosystem, växtregioner, bergarter, osmos och allt sånt skit äre! får bara hålla tummarna att mitt huve är klart så man kan plugga så man inte blir helt okoncentrerad som man brukar bli ibland, då bryter ja ihop. Men de återstår och se! Ska ialf plugga idag, fixa i stallet antagligen, sen får ja se plugga lite till? :) .. suck!
Men ska bli skönt när de provet är klart ialf, då kan man ta de lugnt för då har vi inget mera prov denna vecka ialf.. va ja kommer på nu:P. Sen next week äre looov:D hihi hade ja glömt bort! gött!
Gårdagen dårå:
Alla hjärtans dag vare ju:') ♥
Gick i skolan från tio till elva, käka i matan sen vid tolv drog ja te Nkpg! Där mötte Alexandra och Erina upp mig vid rese så umgicks vi ett tag och snacka om allt möjligt, underbart!
Sen vid fem helv sex tiden så hämta älskling mig och vi drog in till filmstaden och hämtade biljetterna och kollade på Åsa-Nisse! Sjukt rolig film, se värd som fan:D. Vi satt och skratta hela tiden typ xD! Så de satt vi och myste med popcorn och en rolig film, sen när vi kom hem fick han lite fina saker ja hade köpt, bara för att liksom hihi tycker den dagen är rätt överdriven men liksom ja ville ge honom nått så de gjorde jag! Sen hade han köpt en varsin vaniljhjärta till båda oss som vi satt och åt på i min säng medans vi kollade på tv, vi hade fått alla film kanaler nu så vi kollade på massa olika filmer:D. Så vi myste massa och hade jätte mys:)♥
Sen somnade vi båda två framför tv:n ;) hehe. De va min dag igår de och TJEJER vi måste ses mera tycker jag! Kändes så härligt oh ses och bara börja där man slutade och bara prata! Love you babes!
Btw i helgen så dog min kanin plutt av någon orsak vi inte vet :( tyckte de va väldigt synd eftersom hon va den tamaste kaninen plus att hon har fem ungar.. dom hoppas ja klarar sig!<3
Nu ska ja ladda upp lite bilder på Fb tänkte ja om när ja va hos älskling oh lite :)

Pussheej<3


vill så himla gärna ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0