19 Augusti.

Hej!
Ingen bra uppdatering alls på ett tag nu känner ja:P haha!
Kan ju säga att jag inte har tänkt på de ärligt talat. Har vart iväg en del oxå!
Inflyttningsfesten blev bra! Kom en del folk och det var kul!:)
På lördagen så drog ja, Joakim och Jennifer till sörping för oh visa Jennifer Smultronstället! De va trevligt, och goda glassar vare me:)
Sen på kvällen blev de fest och utgång me, va skitkul!
På söndagen så jobbade jag sovandes typ.. helvete va trött ja va:P haha men de va soft oh tjäna lite lättförtjänta pengar!
Efter jobbet drog vi hem till mig och red oh myste me alla djur:)
Sen på måndagen drog vi hem till värmland och har vart där till igår.
Vi va på Liseberg, ja, Joakim, Andreas och Anna:) vi hade jätte kul och åkte massr av karuseller:D
Sen har vi chillat bara, städat Joakims lägenhet lite grann oh fått hem de sista nu!
Idag sov vi länge! Sen drog vi ner på stan och kollade på marknaden som är nu i helgen:) fanns hur mkt som hellst och kolla på:P Men vädret suger ju rätt hårt ida så vi va där en timme typ sen drg vi oh handla lite och sen hem:)
Ikväll blire film mys för vi köpte lite filmer på stan förut! Oh sen ska ja jobba imorgon me och då tänkte jag vara liiite piggare än förra gången;) haha!
Där kan ja lova att ni fick veta de mesta som hänt ialf! :P
Vi hörs snart, I promise(a)

Pussheej<3




haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0