Vilken ridtur!

Va ute och red in sötnos förut med Tilda och Ricole! De va fan i mig en ridtur ja kmr komma ihåg! Herregud, han testade nog allt han kunde idag tror ja xD bocka, skena, tog bettet och drog! Haha och sen blir han så stark me när han drar ner sitt söta huvud och skenar. Sen mitt i allt blir han livrädd för en hjort i skogen me så då fick ja mig en skentur igen! haha ;D men satt för de mesta och skratta för ja visste att ja va så chanslös xD Sen att Tilda sitter och asgarvar åt mig e gjorde ju inte saken bättre! :P haha ja kom hem oskadd ialf tack gode gud för det!
Sen efter de fixade vi i stallet och greja de vanliga!
Men innan vi red ut så satte mamma och jag upp en ny hage till Striker! Och han rymde inte:o:D så nu kan han äntligen få vara ute så de känns skönt!
Känner att min hals börjar bli bättre, har druckit te me massa honung idag så de e på bättringsvägen!
Nu ska ja faktist kolla klart på Greys Anatomy, sen Of the map!

Pussheej<3


Älskling när han spela match i lördags:) saknar han väldans mkt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0