Läggdaaax!

Hej igen!
Dagen blev full späckad kan ja lova er!
Blev att åka på SHV(Svenska hästars värn) möte med hela familjen idag för de va tydligen årsmöte så de va lite viktigt för man skulle rösta på några osv. Så vi tänkte att de skulle väll vara intressant, mamma ville ha med oss så vi haka på. När mötet väl startade fick ja ryck och bara satt och skratta åt allt man kunde skratta till typ.. vääldigt jobbigt :P haha! Tilda satt bara och höll för handen från mig så hon inte kunde se mig när ja försökte ta kontakt med henne ;D haha! otroligt jobbig syster hon har! Sen iallafall började de koka till i grytan efter en halvtimma! Vi trodde att mötet skulle ta ungefär en och en halv timme, men NEJ verkligen inte:P HAHA vi kom dit innan ett och dom va knappt halvvägs klara när klockan va fem .. haha guud har aldrig vart med om så konstiga, IDIOTISKA, och onödiga diskussioner! En del människor där ville man bara strypa! ÅÅH. men men, när det äntligen va rast så stack vi för vi palla inte mer:P då åkte vi te åtvid götta oss med att köpa kebab tallrik och sen¨åkte vi hem. Väl hemma alltså då va väl klockan runt sex eller nått så åt vi sen drog vi ut till stallet och mocka, sen red jag i paddocken:) va kuul! Men träningsvärk har ja! ohja! Sen fick ja för mig att rensa allt i sadelkammaren så de har ja och Tilda gjort fram tills halv tolv typ:P haha men snyggt blev de nu ialf och nu har vi rensat ut så de BARA finns vår och sommar täcken:D:D! Bort med tjocka och bökiga vinter täcken för dom ska inte på mera enligt mig:L!
Nu är fan våren här och kommer de mer snö flyttar ja utomlands:)! Så deså.
Nae nu måste ja sova, mina ögon går i kors nu!
Sov sött.

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0