1 April!

Hej och hej på er!

nu är ja hemma efter att ha sovit hos min mormor sen i onsdags! Kände att eftersom Robin kom hem då så ville ja inte störa honom me oh sova där så sov hos mormor:)! De va trevligt!
iallafall, i förrgår och igår va ja i receptionen:D! va jätte intressant oh se hur dom arbetade där, fick även lära mig Opera me, super bra! Toig min första bokning igår oxå;) hehe! Annars så gjorde vi inte mycket mer, än tog emot gästerna, checka in dom sen som vanligt med incheckningar så krånglade de ibland, speciellt första dagen men de va nyttigt oh se! Fattar systemet mycke bättre nu ialf:)! Sen lärde en kille mig att rota oxå! as great:D! hehe!
För er som inte vet vad rota är så är de när man ska lägga in login från gästerna till företaget om dom kommer och ska sova och företaget ska betala login!
Så sånt har ja fått roa mig med!
Idag va ja i frukosten igen, lika kul som vanligt! Men ja är trött i huvet nu eftersom ja kom hem sent igår och gick upp vid efter fem imorse! Men men får pigga upp mig med en ridtur:)
I helgen får ja se vad som händer, de märks;)
Skriver kanske senare ikväll! För nu ska ja ut på en ridtuuur:D

Pussheej<3


ooh va ja vill ha sommar! Bella är duktigt på oh rida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0