28 September.

Tja!
Sitter i skolan och har religon .. väldigt kul fick ett papper med massa frågor som ja inte fattar ett skit av typ:S skulle läsa i bibeln oh shit! Verkligen min grej :P haha!
Igår efter skolan ialf så red jag ut först i skogen med min älsklings polle:D men såg sen att en ridväg ja ridit på förut fast inte nu på ett tag hade blivit privatväg .. :S kul! elr inte .. så fick rida hem igen och då ville ja rida i hagen tsms med shettisarna men dom både bet och sarka efter mig och Dacke så vi gick därifrån:P haha så blev paddocken ialf. Blev lite dressyr:) kul kul! Sen när ja red kom Jocke och titta på en stund, sen gick vi in och då hjälpte han mig och göra iordning Dacke:) <3
Sen efter de kolla vi på kaninerna och dom nya kycklingarna vi fått :) hihi så söta är dom!
Sen efter det så gick vi in, prata med mormor lite grann och sen chilla vi me teve och mys hela kvällen :)
Idag blire väl bara ta de lugnt! rida hemma, sen så kanske ja ska på fotboll i åtvid me Jocke och hans kompisar :P haha, sen vet ja inte vad som händer. sånt som märks:)
Men men nu sluta vi lektionen så nu blire kääääk :D :L hehe

Pussheej<3


Hitta världens gulligaste bild på Molly och Bella igår:')<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0