27 September.

Hej hej!

Sitter i skolan, dyngtrött och har företagsekonomi(Y) älskarrtttt ..
Jobbar i Excel och ja fattar preciis allt .. elr inte:P haha vafan valde ja dehär för xD
Men men i helgen har ja varit i Värmland igen hos älskling me Emilia och Andreas:) Hade jätte kuul :D
Vi kom dit typ på fredagskväll och då festa vi lite hos Jocke typ och laga mat oså!
Sen i lördags så va vi i Karlstad på dagen och köpte kläder och lite annat på Ikea te jocke, sen drog vi hem och började förfesta lite smått, elr inte för min del kanske xD haha sen tog vi taxi och drog sen te Åmål och va på HC, de va skoj :) De va ialf drag påt;) träffa Carl Petter oxå :L haha !
Ja sen på natten drog vi hem sen och sov så gött så, mata Joakim me pizza i sängen medans Emilia och Andreas satt och kolla på xD haha! Sen somnade vi och vaknade på morgonen INTE bakis :D förvånade mig faktist :P haha
Men de va ju andra som inte mådde så JÄTTE bra direkt.. hehe Emilia va lite dåli ;)
Men men vi kollade på tv typ hela dagen sen, gick och handlade korv me bröd som vi sen käkade :P haha De hade ja och Emilia längtat efter .
Sen när vi väl vaknat till och kände oss pigga och glada så packade vi allt och drog hem vid sex tiden.
Sov som en gris i bilen på vägen hem:P hehe.. Sen kom vi hem runt halv elva tiden typ och då gick ja och Jocke direkt te sängen typ och somnade, va fortfarande dyngtrött fast ja hade sovit i bilen typ :P
Och är lika trött än idag.. de tog verkligen emot i morse när ja va tvungen att gå upp..
Men men helgen va mycke lyckad ialf tyckte ja:) Längtar tills alla tjejer ska dit! Då blire röj ;)
Och nu är ja verkligen inte me på min lektion alls känner ja xD han bara babblar om massa siffror och grejer.
Slutar ialf tidigt idag :D gött som fan, ska hem och rida tror ja om vädret håller! De har blivit så jävla kallt nu bara sådär :( hösten är på väg.. lite mysigt men ändå tråkigt för ja villha sommar.. men men de får ialf ja och Emilia snart ialf när vi ska dra te spanien i fyra veckor ;) GÖÖÖÖÖÖÖTT!! 
Mina nycklar är oxå hemma idag så kmr INTE in i mitt skåp :( fan.. ja ska inte hålla på med nycklar när jag är full :P haha glömmer jämt bort att ja lagt undan dom då.. 
Strunt samma nu ska ja jobba(Y) för ja är DUKTIG !! 

Älskar min Joakiim massooor :) <3


Pussheeej<3



 

Du gör mig jämt så lycklig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0