5 Oktoberrr.

BUUURR på er!

Usch va kallt och blåsigt det är ute idag! Ville ta på mig vinterkläder när ja skulle rida förut! usch fy och blä! Dehär vill vi inte ha.. Sol och värma skare va!
Ialf, skolan idag va inte så värst spännande, hade hotell på morgonen, sen religon och håltimme i två timmar typ (Y) men emilia och ja drog hem te mig och hämtade lite saker och tog en fika med mamma sen drog vi te åtvid igen :P Sen sista lektionen hade vi samhällskunskap och vi skulle kolla när kungen gick in i riksdagen.. jo väldigt intressant! elr inte ja och emilia satt och dryga me varann hela tin xD haha!
Sen drog ja hem och käka, sen red ja i padocken med dacke:D och ÄNTLIGEN kan han ha sin sadel igen:D ooh va glad ja blev :D efter de så fixa ja iordning honom och sen släppte ut han och polly i hagen igen :)
Sen kom tildas kompis med sin häst hit idag me, jätte söt häst äre:) hon fick gå med Ricole och hon blev jätte tjurig xD haha! men men, de blir nog bra.. haha nu överraska jocke mig igen och kom bara sådär :P så nu blire och mysa med han lite :) och imorn ska ja och tjejerna te värmland :D kmr bli kanoon tror ja :)!
Hade bra så hörs vi ;)

Pussheej<3



Min sötiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0