28 Oktober.

Hejsan kära läsare.

Idag har jag hunnit med en del faktikt! Vakna i Norrköping brevid min älskling<3 sen bar de hem te åtvid och va hos Emilia en stund ;p sen drog vi te skolan och hade arbetsmiljö. Började tio över tio så de va rätt soft, gjorde inte så mkt på lektionen heller:P hehe. Sen hade vi projekt och företagnde och va vi räknade summor kan ja lova :o usch .. men i vinst kmr vi allt gå ;) haha! om de nu lyckligtvis stämmer asso..:P
aja sen drog ja hem med två bussen och satte mig i köket och pluggade in alla jäkla druvor som ja fortfarande hade lite problem och få in, men TILLSLUT gick de:D fan va gött de känns nu kan ja lova när ja vet att ja kan allt! Sen om de sitter kvar i huvet tills imorgon är en annan femma xD haha! håller tummarna..
Ialf tillbaka till att ja satt i köket och plugga oh åt lite så ville ja ut och rida me, men ville inte rida ensam.. och Tilda va ju inte hemma så skrev te Emilia och frågade om hon ville rida med mig, så hon kom hit:D:D!
Vi red lite i skogen och mest i paddocken, ja red Bläckis och Emilia på Dacke:) fast när vi skulle skritta av i skogen så höll Emilia på och flyga av xD men de e en annan historia xD haha!
Aja myspyys vare ialf, de måste vi göra om fler gånger gummsan!<3
Sen efter att vi mockat och fixat med allt i stallet oh gett Egon mat plus alla andra djur så gick vi in och åt lite kvällsmat och pratade om SPANIEN:D gud, de e inte långt kvar nu asså.. börjar blir riktigt nervös!
Kommer sakna min Joakim MASSVIS! :( <3
Sen ialf, efter att Emilia åkt hem hängde ja med pappsen senare och handla på willys och sen la vi på ett brev te Kyrkan att ja gått ur där me:P hehe. Sen åkte vi hem och nu ligger ja så skönt så i min säng med Smulan:)
Ska snart sova känner ja så ja orkar med dagen imorgon me, för den blir lååång!
Ska nämligen till Jocke och ska åka tåg oxå så är i Säffle halv tolv :/.. JOBBIGT!! de e så långtråkigt oh sitta på tåg :P men men ja vill till honom så då äre värt de;) hihi!
ae nu ska ja inte skriva mera, hörs imorgon i skolan!
Sov sött=)

Pussheej<3



Dehär är Egon som ja skrivit om lite :) han är min och Joakims kyckling =)
Tänkte bara visa honom så ni ser hur han ser ut :) han är sööööt! joakim med (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0