24 Oktober.

Hejhej!

Ja nu ligger ja i min säng och har det alldeles underbart! Har gjort de sen nio i morse, fast har pluggat ända fram tills nu! Bestämmde mig för att bli klar med vinarbetet så ja bara kunde ängna min tid i veckan till och plugga vinkunskap! Då blire inte så rörigt heller:) så nu är ja äntligen klar med de! Ska bara skriva ut de så äre bara att lämna in;) göööött!! Sen i fredags så va freja tvugen att göra ett arbete som va tvugen att lämnas in den dagen så medans hon satt och gjorde de så gjorde ja massa på mitt bararbete! Så nu ska ja bara i stort sätt måla allt och fixa lite så är de me klart! Fan va ja har jobbat i helgen känner ja:D as gött när man gör sig själv en tjänst ibland! Haha de roligaste va att vi satt och skrev massa massa och helt plötsligt hade vi suttit i tre timmar xD haha så kan de gå!
Sen måste ja bara säga att Chris Browns nya låt som Freja hittade igår och som vi lyssna på en miljon gånger är så jäääääävla gryyyyyym!!! Den blir och ladda ner kan ja lova!
Nu ska ja inte skriva mooore, blir och gå ner och äte frukost nu för freja kom precis ut ur sitt rum helt yrvaken;) haha!
Aja hörs gör vi :)

Pussheej<3
Saknar min Joakim oxå måste ja säga! <3



snacka om  att man är trött på sånt här nu! :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0