20 Oktober<3

Hej!

Idag har ja och älskling 11 månader=)!! hihi älskar dig<3
Dagen idag då, Började med oh ha svenska och de e ju lika kul menar ja xD haha alla satt och skrev på jossan konversation på alla möjliga språk :P haha!
Sen efter de hade vi religon och ja sov, finns till och med bildbevis påt tyvärr!! JONTE!!!!
Sen efter de hade vi hotell med ledsna cica .. stackars henne! Och sist men inte minst hade vi projekt och företagande, och nu har vi slutat och ja sitter kvar ensam i skolan och väntar på min underbara buss som ja älskar över allt annat på denna jord.... NOOOT! fan va ja hatar dessa busstider alltså!
När ja kommer hem ska ja ut och hjälpa Carolina när hon rider tror jag, om hon nu vill det:P hehe! Sen kommer älskling så då ska ja vara med honom! och då får vi se vad vi hittar på :)
Ska ialf se Grey´s anatomy ikväll vetja:D:D!
Nu äre bara en halv timme kvar tills min buss går ..! ..
Mamma bokade oxå flygbiljetter me(Y) de börjar närma sig .. hjälp :P haha!
Aja nu ska ja nog börja packa ihop och knalla utåt :)

Hade bra!

Pussheej<3



Jag älskar dig Joakim, du är de bästa ja vet!<3

Kommentarer
Postat av: Fabianmai

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-20 @ 07:43:13
URL: http://fabianmai.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0