16 Oktober.

Tja.

vart hos farfar idag och hälsat på. Det va trevligt!
Vi va där hela dagen, kom hem vid typ åtta. Då tog vi in hästarna och greja.
Nu sitter jag i min säng och glor, va trött förut men inte nu.. blir väl trött snart igen om ja känner mig själv rätt,.
Imorgon ska ja städa stallet och greja, sen kommer mamma och dom med nya hästen. Ska bli spännande!
Nu kom Smulan och vill mysa med mig i sängen, hon får bli mitt lördags mys:) sötis katt!
Annars har de inte hänt så mkt idag mer en de ja skrev, Dacke fick vila sig idag, så kmr Carolina imorgon tror ja, så då blire och rida igen. Får se om ja rider Ricole eller om ja kanske får rida Alexandras häst Melina igen. De märks. Sen borde ja plugga oxå men känner fan ingen ork te de! Fattar ändå inget om all jävla massmedia som gubbfan babblar om!! blää.. får se hur de går helt enkelt.
jaja nog pratat för min del idag känner ja:P haha blir bara irriterad när ja tänker på skolan och alla arbeten just nu.. ni får ha de så bra.

Pussheej, gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0