7 Maj HELG!

Heej,.

Ja nu äre ÄNTLIGEN helg! Fan va skönt, riktigt trött på skolan faktist. Men idag hade vi serveringsprov och uppdukningsprov. Allt gick skirbra så hoppas på de bästa nu bara!!
Sen gick vi tipspromenad i storm och lite regn(Y) väldans mysigt .. :P elr inte.
Sen så åkte ja buss och pendel till Nkpg och träffade Erina en snabbis oh käka lite ohså :)
Sen vid halv fem gick ja te Scandic för dom skulle ha ett litet möte och dela ut scheman oså. de blir nog bra om man får styra om det lite.
Sen efter det mötte ja freja vid rese och träffa henne en sväng oxå! Vi gick bara runt och pratade typ sen gick vi och handla mat med Natha oxå för dom skulle käka och ut ikväll. Sen kom pappa och hämta mig och så hämtade vi Sofie och sen åkte vi hem.
När ja kom hem käkade ja, sen tog ja ett skönt bubbelbad och ny ligger jag i min säng och ska sova snart.
Ska upp tidigt imorn för ska jobba under förmiddagen och sen blir det och åka till mina bruds som är i Kisa hos Emilia:) Så ska stanna där över natten så ska vi festa lite och hare nice! gillas väldans mycke:D!
Sen beställde ja biljett te älskling oxå:)))!! Så blir oh åka te han på tisdag :D längtaaaar<3


Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0