5 Maj.

Hej!

Idag hade vi bara kök typ och vi laga mat te oss själva och städade ur hela köket typ.. :/ allting ska ju ut nu när hela restaurangen ska läggas ner. Och samma sak ska vi göra imorgon .. kul va?
Sen efter att vi slutat så åkte ja, Emilia, Jossan och Jessie hem te mig och så red alla dom medans ja gick och Emilia red Ricole för första gången i skogen och de gick skitbra:D(Y) har nog fått andra tankar om den hästen nu faktist. För fan va grymt duktig hon va! kul oh se:)
Och sen efter en lugn och skön ridtur för mina brudar så kom vi hem igen och släpte ut dom kusarna i hagen igen och gick in och snacka oh käka lite mat! Efter de åkte Josefin hem och vi andra satt och snacka lite sen fixade Jessica den nys designen på min blogg som ni kanske ser:D as nöjd blev ja! Tack så mkt gummsan<3
Jaa sen åkte dom två hem och nu är ja ensam hemma och solen lyser och de e typ klarblå himmel ute och här sitter ja och skriver blogg:p känner mig dum som inte är ute just nu, men ska de när ja är klar med de här inlägget för måste fylla på vattnet hos hästarna.
Blev och jobba på lördag, dom ringde och fråga och ja har fan sagt nej nu typ tre gånger så ja sa att ja kunde nu:p hehe känner mig så dum annars , och sen behöver ja ju pengar oxå(Y)
Saknar min älskling så de skriker inom mig oxå.. love you baby<3
Men nu ska ja knalla uuuut!!
Hare gött för de har fan ja :L

Pussheej<3



ridning på G (Y) :)



MYS!



Jessie och Atlas tar sig nerför backen sakta men säkert! ;D



Här gåre uppför!






Och så här ser man ut efter en barbacka tur på Dacke xD ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0