28 Maj. Hälsa på pappa :)

hejhej!

idag har mamma, ja, Tilda och Robin varit och hälsat på pappa  på sjukhuset :) va skönt och se honom igen!
Men allt är ju inte direkt som det är med honom märkte man ju, han är väldigt sjuk än så länge, men mycke bättre än när ja såg honom sist hemma innan ja åkte till skolan! Först va de bara ja, mamma och tilda som kom vid tolv tiden te honom och satt och prata och gav honom lite saker oså :) Sen åkte vi te donken och käka lite oh sen åkte vi tillbaka te honom och då satt Robin där oxå :) kul oh träffa honom för de va ett tag sen sist :)
Så satt vi där igen och prata ännu mera och la in lite nya kläder till pappa oh så. sen vid halv fem ungefär åkte vi hem. Sen när vi kom hem gjorde vi lite mat och sen så fick ja för mig och städa ur mina lådor i mitt rum som hade en hel del i sig xd haha! men nu är alla viktiga papper och lite andra arbeten ja ville spara i en mapp och allt annat ligger snyggt i lådorna (Y) hehe! Liksom igår säda ja garderoben, och ny lådorna.. undra vad som blir imorgon ;9hehe! Men ialf dagen va bra idag! nu vet ja hur pappa bor och hur han har det och det kändes underbart innom mig faktiskt. Han får de han behöver och dom kollar till honom varannan timme ungefär. good good(Y)!  men nu ska ja snart sova är lite trötter (A) men men hörs imorgoon :)

Pussheej<3



;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0