8 April.

tjatja.

Ännu en tidig dag! Blev och gå upp runt åtta, ut i stallet släppa ut pollarna och sen rida min underbariing:)) ! jätte myys vare, och Bella följde med så snällt så =)
Sen när ja kom tebax så hade Tilda och Sofie redan mockat så hjälpte te och fodra och göra de sista i stallet. Så nu är allt klart när de gäller den delen. Baby fick inge täcke på sig idag heller så får se vilken färg min häst har när vi kommer hem sen xD hah!
Ialf blire nkpg idag, ska te Melinda och dom och käka och umgås där en stund:) får se om ja drar ner te stan elr så sen, inte bestämt mig än..
Nu sitter ja med Tilda och äter frukost och matilda sitter och drygar sig med min vovve:( hon som jämt sitter på köks soffan och håller än sällskap när man äter frukost! :D
Nu blir ialf och hoppa in i duschen och sen göra sig iordning !
Saknar Joakim väldigt mkt me :( så jobbigt när man vill så gärna åka te honom och sen så går de inte blir så arg på mina föräldrar ibland! Men får väl hoppas på att vi ses snart igen för ja vill ha min mysis hos mig:( !
Jagälskardig



Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0