5 April.

Tjenare!

Ja nu vare måndag igen, ett helt lov framför sig :) myys!
I helgen jobbade ja ju och de gick kanoon! Jätte kul och träffa alla gamla arbetskamrater igen :) dom är så söta så! Mycke rum städades och nu är man fit for fight sen te sommaren kan ja ju säga ;) pengar pengar pengar :D :P
Ja veckan ialf ser rätt chill ut, Cornelia och Freja kommer imorgon och båda ska sova här, så blir rida och passa Cornelia hela dan:)  Sen ska Freja ta med sig sin Alice oxå så då får Bella&Molly någon och leka med, de gick ju så bra sist! haha alla tre deckade i Frejas säng typ xD haha ..
Sen på fredag så blir nog feest oxå =) de va ett tag sen så de blir nog nice må ja tro!
Sen veti tusan vad som händer.. Våren trodde man ju att den hade kommit men fan heller när ja titta ut i morse:( vitt överallt igen.................... jävlaanusfitthelvete.
och nu typ snö/regnar de oxå :S skummt.. tur att mina pollar har täcken ialf :) nått som är torrt :P
Igår red ja och klippte snyggingen min oxå! Han blev så fin så :)) <3
Den hästen kommer alltid att vara min bästa vän! <3
Och Bella bebis skadade sig i fredags :( hon kom ut i köket och haltade och inte ens kunde stödja på ena bakbenet .. de va inte roligt, men ja stoppa i henne arnica som mamma gav mig hela tiden så nu är hon bra igen som tur är! Tror hon blev trampad av Ricole när hon smet ... dumma häst !.
jahooopp, annars hare inte hänt så mkt mera:P skriver snart igen i promise!

Pussheej<3





Får bli en bild på min stjärna som ja älskar så förbannat mycket!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0