2 April.

hejhej,
ja igår kom ja hem från Jocke. Har hänt en hel del denna vecka + helg kan ja ju säga.
I söndags bröt baby benet på en fotbolls match, så blev och åka ambulans te sjukhuset och va med där med honom :( .. inte kul och se den man älskar ha så ont :/ operera fick han göra och fick ligga kva över natten så fick sova själv i hans lägenhet, sen dagen efter fick han komma hem vid typ fyra tiden.. så fick sitta och vänta där en evighet innan läkaren skrev ut honom.. sen kom vi hem så somnade vi typ direkt.. fast han vakna flera gg för han hade så ont och va lite borta av all medicin så han babbla massa :P men men, har tagit hand om honom nu i veckan så åkte inte hem på söndagen som ja skulle gjort. Så missa skolan denna vecka :/ saknar mina vänner väldans mkt<3
Menmen, så får de bli ibland. hoppas ni förstår mig <3
aja nu är jag ialf hemma som sagt och nu äre loven vecka, skönt fast ja redan haft en vecka ledigt innan ..
Imorgon ska jah jobba på Scandic och på söndag, gött och få tjäna lite pengar ibland faktiskt!
Men idag ska jag rida, är så underbart väder ute och man kan rida i skogen nuu :D:D:D!!
de gillas något enooormt!
aja skriver snart igen,



älsklingen på sjukhuset :(





Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0