10 April.

tjenare

har nyligen typ kommit hem från åtvid, va ju med mina tjejer igår och myste och hade jätte trevligt :)
Vi lagade mat, drack lite, spela spel och snacka! De va nice:)
Sen sov ja och Jessie hos emilia medans Jossan sov hos Marcus.
fast vaknade av att Emilias cp granne spela världens högsta musik typ sådär klockan 9/10 på morgonen!!!
Och han sluta aldrig heller höll fan på tills Jessie och ja skulle te bussen alltså klockan 1!!!!! De va störande kan ja ju säga :P idiot..
Aja nu sitter ja i köket och kollar när min mammsi gör mat:) Ska nog ut och rida en sväng sen tror ja, gjorde dock inte det igår.. så då får de bli idag ist :) Plutten får vila lite ibland<3
Sen när jag kom hem och gick på vägen från bussen så såg jag i paddocken att Tilda red på Atlas och sen lilla Oskar på Alice:D haha dom va såå söta tsms, gud ja höll på oh dö när ja såg dom :P och trav fick han minsann fram henne i!! (Y) ;D haha.
Ikväll blire typ samma som igår, fast ska nog te Jessie och laga mat med Jossan, emilia och jessie så klart :)
Blir en till tjejkväll, för dom skulle på någon fotografering sen vid sex tiden typ så skulle ja komma efter det :)
Men nu är ialf maten klar så hörs imorgon!
ciao .

Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0