2 Juli.

Hejsan goodingar:)

Today har jag jobbat och svettats som bara den!  Fy va varmt de är i korridorerna på hotellet asså, de e sjukt. Och på rummen säger dom att dom har luftkonditionering?! Jo tjena, aldrig i livet att dom har de e lika varmt överallt typ!
Men men, vi drack vatten som hästar allihopa:P
Slutade skapligt idag faktist, vid ett halv två tiden ungefär. Sen åkte en svettig fia hem med pendel & buss.
Sen vart jag hämtad i åtvid av mammsen. När vi kom hem vare bara sticka upp till rummet , packa om väskan och dra iväg oh bada:D! Vi badade på ett nytt ställe idag vid Borkhult typ, svin fint ställe verkligen! Sandstrand, långgrunt och jätte fint asså! Där var vi i ett par timmar typ tills de började regna och åska:S fast de va lite kul och se alla som badade springa upp ur vattnet :P När vi kom hem så gjorde vi inte så mkt, de va fortfarande äckligt varmt ute så de gick inte och rida, för riskabelt oxå eftersom de åskade med... Men sen runt halv nio på kvällen vaknade familjen Finér/ Thor till liv och började klippa gräset och städa foderkammaren i stallet (Y)! Work,work,work! De gick väldigt bra och de kommer bli supersnyggt! Sen vart klockan så mycket så jag gick upp och duschade oh nu sitter jag här och tare lite lugnt, ska alldeles straxt sova. Jobbar ju imorn igen så lite sömn vill man allt ha ;D
MEN imorgon ska ja förhoppningsvis träffa Alexandra som ja inte träffat på år och dar känns de som, de ska bli grymt kul =)!
de va istort sätt min dag, skriver imorn igen sötnosar!


Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0