25 December

Hejjjjj!!

julafton vare igår , de va trevligt:) De va ja, mamma, pappa, Tilda, mormor, sofie och Erina!
Vi åt mat, kolla på Kalle och öppnade paket :) jätte mysigt vare.
Ja fick, pengar, en dataväska, parfym film, headset, fiklampa xD, och en morgonrock :L hehe ,
Fick inte så mycket eftersom ja fick min bärbara och min tv med alla kanaler på upp te mitt rum i höstas så :P
Men dagen var super mysig ialf :'))
idag har vi vart i norrköping och lämnat erina och sofie, blev ne snabbis bara sen åkte vi hem igen. Och nu har ja möblerat i mitt rum igen för att joakim tyckte det, för annars skulle han ramla ut ;D sötnoos så nu står min säng som den brukade förut:L hihi, längtar tills imorn! för då kommer Joakim:D <3
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0